Gwarancja i zwroty


ODSTĄPIENIE OD UMOWY


  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 27 Dz.U. 2017 poz. 683 ze zm.), Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
  2. Odręcznie podpisane odstąpienie od umowy należy wysłać na adres pocztowy siedziby firmy bądź na adres email: kontakt@orodesign.pl.
  3. Zwracany towar należy odesłać do siedziby firmy Oro Design nie później niż w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy.
  4. Zwracany towar powinien być sprawny, pełnowartościowy, nie noszący jakichkolwiek śladów użytkowania.
  5. Towar należy odesłać na własny koszt, w sposób zapewniający bezpieczną dostawę.
  6. Koszt odesłanego towaru zostanie zwrócony przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta, w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru przez Oro Design.

 


REKLAMACJE


  1. Rozpatrywaniem reklamacji zajmuje się Dział Reklamacji firmy Oro Design.
  2. Zgłoszenie reklamacyjne należy przesłać na adres email: kontakt@orodesign.pl.
  3. Reklamowany produkt należy odesłać do siedziby firmy Oro Design na własny koszt (w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt przesyłki zostanie zwrócony), w sposób zapewniający bezpieczną dostawę.
  4. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia ich wpłynięcia.
  5. Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeśli będzie to niemożliwe zostanie zwrócona równowartość ceny towaru.

WARUNKI GWARANCJI

(kliknij, aby otworzyć)


USZKODZENIE W CZASIE TRANSPORTU


Wszystkie przesyłki są przez nas starannie pakowane i bardzo dobrze zabezpieczane na czas transportu, jednak nie mamy wpływu na to w jaki sposób z przesyłkami obchodzi się firma kurierska, dlatego wszystkie przesyłki są ubezpieczone a przesyłki z lustrami oraz elementami szklanymi są dodatkowo nadawane ze specjalną opcją "ostrożnie". 

Każdą przesyłkę należy otworzyć i sprawdzić w obecności kuriera (jeżeli kurier nie może zaczekać - można także umówić się z kurierem, że w razie stwierdzenia uszkodzenia kurier wróci spisać protokół szkody). W razie ewentualnego uszkodzenia towaru kurier spisuje protokół szkody, który jest podstawą reklamacji. W przypadku jeśli Klient nie spisze protokołu szkody nie ma 100% gwarancji rozpatrzenia reklamacji przez firmę kurierską. Firma Oro Design zajmuje się dochodzeniem reklamacji z firmą kurierską.

Zgłoszenie szkody powstałej podczas transportu powinno nastąpić niezwłocznie po ujawnieniu uszkodzenia przesyłki, ale nie później niż w ciągu 7 dni od jej odbioru. Przekroczenie tego terminu powoduje wygaśnięcie roszczeń  odszkodowawczych wobec przewoźnika z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki.

Jak postąpić w przypadku, gdy opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone lub przesyłka nosi ślady naruszenia? W takiej sytuacji można odmówić przyjęcia przesyłki, wtedy paczka wróci do nas i my zajmiemy się jej dokładnym sprawdzeniem itd. W przypadku chęci przyjęcia ww. przesyłki należy spisać z kurierem protokół szkody.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.